torsdag 4. februar 2010

Utfordring !

Se her...



Jeg har fått en artig utfordring av http://hvit-romantikk.blogspot.com/





1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din.

2. Hold inn “bla-knappen” mens du teller til fem.

3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer 2. Og så videre...

4. Send denne utfordringen til to andre.



-Hva sier du til sjefen når du kommer for sent på jobben ?

Hei ! Dagen kommer.



-Hva forbinder du med ordet "husarbeid" ?

Har du lagt ut innlegg ?



-Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for sent at det er tomt for dopapir ?

Uff, ble dårlig med ut på dem.



-Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen ?

Nå har jeg sendt deg pakke.



-Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du ?

Du får se hva jeg har skrevet etterpå da, det er noe du må se på.




-Hva er din beste sjekkereplikk ?

Da møtes vi der !




-Hva sier du hvis din kjære spør "vil du gifte deg med meg?"

Gleder meg til å se dere.




-Hva har du å si til ditt forsvar ?

Vi er hjemme !




Hehe, dette var litt artig da. Jeg sender herved utfordringen videre til http://hvitepasteller.blogspot.com/ og http://loppeleah.blogspot.com/


Veldig koselig at du tenkte på meg Anette ! ♥

                 

♥ Siv ♥

1 kommentar:

  1. SÅ morsomt!! Jeg tar gjerne utfordringen! Må bare vente noen dager, for jeg har nemlig akkurat, as we speak, byttet over til ny telefon, og foreløpig har jeg 0 sms i innboksen ;-) Men det samler seg nok fort opp, så jeg kommer sterkere tilbake i løpet av helgen! Kjempemorsomt! Klem

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥