mandag 4. april 2011

Herlige April.... Chic Antiq, Jeanne `d Arc Living & Maileg.

Hei på deg...........................................♫♪♪♫



Nå er det vår !!!!
Endelig, så kan vi si at det er vår.....nå som vi har kommet i April ♫♪♫♪

Drømmer meg litt vekk  med en lekker "rustikk" kiste her..
sjekk ut de detaljene på den, og ikke minst de "lekre" putene.

Passer veldig godt inn, i min hyttedrøm....
Det er godt å ha noen drømmer :)
Hva er dine drømmer da .....?



Blomstene spirer opp, og fuglene kvitrer ♫♪, et klart tegn at det er April som er her..

En bare helt "kjempefin" kiste denne her ;)
Vakre fredfulle Madonna med barn, minner meg om mitt favoritt bilde
"Mor og barn "




Sommertiden er her, og har blitt vendt seg til....

Lekre "lomme" ur her fra Chic Antiq, et sånt vakert "smykke"
står høyt på min "ønskeliste"
Jeg har jo bursdag i April vet dere ;)
Ja, i min favoritt måned :) hi hi...

 

 
Helt klart min favoritt måned.
Alt starter liksom sånn litt på nytt...

Så nå får vi bare håpe på gode dager, og fylle på med en hel haug av ny energi ;)

Min skjønneste April

Innspirasjonsbildene jeg viser her er i fra Chic Antiq , Jeanne `de Arc living og Maileg.
Som er noen av mine favoritt interiør merker :)
Hvem er din/dine favoritt merke/merker ?

Ellers i " mitt lille hjem" om dagene, går alt sin gang....
I helgen var vi på koselig besøk hos min kjære søster, med besøk også av mamma, min svigerinne
og alle barna.
Tankene mine gikk mye til vår kjære Ylva ( mitt tantebarn ) som kjemper sitt livs kamp mot kreften, hjernesvulst, bare 4 år ;(
Men godt er det å se att hun har det jo så bra egentlig, hun vet jo ikke så mye bedre..men hun ser virkelig godt ut, og det varmer våre hjerter og styrker våre håp :)
Cecilie,( svigerinne) du er en fantastisk mor, du gjør en kjempejobb ! Takk ♥( ylvas mamma )

Dessverre har denne grusomme sykdommen rammet min samboers mor, min svigermor også :(
Ja, helt forferdelig..er enda litt fjernt og uklart for meg.
Hvor fort livet snur seg, vises oss nå gang på gang !
Så nyt dagene med deres kjære, livet kan virkelig snu seg fort, ja på sekundet egentlig...
Man vet aldri hva morgendagen vil bringe !





Selv har jeg jo morbus chron`s, (en kronisk betennelse i tarmen)
Så har dager på godt og vondt...
Man vet virkelig å ta vare på de gode når de virkelig er der ;),
det å leve med en alvorlig sykdom, gjør virkelig at man setter livet i perspektiv !





Søndagen tilbragte vi nok en gang dagen med basketkamper, en seier og et tapp til gutta denne gang.
 Med medalje utdeling og lagbilde også i dag :)
Gøy å se Elias gutten min og de andre gutta spille, de er så flinke :) 

Nyt herlige April allesammen

post signature

4 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Ja helt enig april er en flott mnd:)

    Så mye fint du viser,ja viktig med drømmer..

    Så mye dere skal få på en gang,håper det går bra med svigermor og den vesle jenta,skal sende varme godt tanker:)

    Jeg er selv kronisk syk,og vet alt om smerter:)
    Nydelige ord du skriver,skal ta de med meg:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Hei vennen:)

    Sitter her med frokosten og titter på de nydelige bildene dine:) Den kista var lekker, og madonnafigurer skulle jeg gjerne hatt flere av:)

    Veldig trist å lese at også svigermor har blitt syk:( Og stakkars lille Ylva. Men de er nok fightere som deg, så det går nok fint så lenge dere har hverandre:)
    Sender mange gode tanker:)

    Ønsker deg en nydelig dag:)

    klem klem

    SvarSlett
  3. Et viktig innlegg og påminnelse..livet er ikke for amatører.
    Nydelige bilder du viser♥
    klemmer

    SvarSlett
  4. God kveld vennen ! ♥

    Den kisten var bare knallfin, skulle hatt en sånn til sittebenk på kjøkkenet. :) Det hadde vært tøft ! ;) Mye annet flott du viser her også. ♥

    Ikke lenge igjen til bursdagen din nå, planlegger litt gaver da vet du, hihi... :)

    Det er så vondt og leit dette med Ylva og Jorunn. Begge har en lang kamp foran seg og det er veldig urettferdig ! Men det er viktig å holde på troen om at dette ender godt. ♥

    Formen er ikke noe bra for øyeblikket, så det er derfor jeg ikke har ringt. Du vet jo at jeg ikke er så glad i å prate i telefonen når jeg er sånn. Og tror jeg er litt værsyk også pga hodepine. Har legetime i morgen for å ta nye blodprøver osv...

    Kjedelig vær vi har hatt i dag, håper det blir bra snart. Ha en fin kveld vennen, kose deg ! ♥

    Stooor klem fra Anette :)

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥