søndag 29. januar 2012

Barnerom..


Her viser Linus litt fra rommet sitt.
Han koser seg veldig her inne..her sitter han i sengen å ser på film,
og slikker på en kjærlighet på pinne ;)
Er ikke så ofte det er helt ryddig her inne gitt, han er veldig glad i å rote ut alt ja...
men det gjør jo ingenting bare han koser seg, og leker med seg selv ;)


Denne borgen fikk han til sin 4 års dag i oktober, å den leker han veldig mye med.
En suksess !
Veldig opptatt av vikinger om dagen, drager, riddere, dyr av alle slag, og ikke minst playmobil.
Alt dette passer veldig godt til å leke med borgen :)
Den tar litt plass inne på det lille rommet, men vel verdt det !

Har helt siden vi kjøpte sengen tenkt på å male den, men har enda ikke fått meg til å gjøre det...
syntes den er fin som den er også jeg da ;), men den hadde nok vært fin i is blå eller noe sånt sikkert.
Vi får se !
Er veldig for for at barna skal ha "glade" farger på rommene sine,
da for man jo så glade barn vet dere ;) hi hi...

I dag har vi vært ute å lekt i snøen, stått på ski og akt :)
Nå har Linus besøk av kompisen sin Julian.
De har spist litt mat, så nå leker de og koser seg her ;)
Og det blir bare mer å mer rotete her, hi hi...
Bare hyggelig det, jeg tar det som litt trim med å rydde opp etter dem ;)
Men de er jo litt flinke til å rydde opp etter seg også da !

Vi har bakt en sjokoladekake i dag, så nå skal den straks smakes på før jeg skal begynne på
middagen.

Ha en flott søndags kveld alle sammen !
post signature

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hadde vært hyggelig om jeg visste hvem som skrev til meg da ;)

      Slett
  2. Så koselig at Linus styrer og leker på rommet sitt! Det er jo det som er så kjekt, at de finner roen med egne prosjekter og fantasilek:-)

    Takk for skjønne ord inne hos meg! Helt med på et treff snart ja, og å teste ut spisesteder i Lillestrøm er jo toppers;-) Vi kan jo avtale mer når vi treffes til helgen! Gleder meg:-)

    (Håper forresten det har ordnet seg for Anette...)

    Flinke dere har vært som har gått på ski i dag, bare vært inne og "kjedet" oss vi....Litt halsvondt på de to minste og da fant vi ut at det var best og holde seg inne;-) Men satser på de er bedre i morgen, så kanskje vi får lekt ute da!

    God søndagsklem!

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥