tirsdag 21. februar 2012

Vinterferie og vår stemning...


i vårt lille hjem!


Solen skinner, snøen smelter og det er varme grader.
vår følelse i vinter ferien har jeg ingen ting i mot, er lei vinteren nå!
Så nå håper jeg /vi at all snøen er borte og at det er tørt til påsken :)
Iallefall her i hoved staden ;) På fjellet kan vi ha snøen hele året for min del.



Her er litt i fra vinter ferien så langt.
Vi har vært på Hurlumhei huset og lekt oss masse!
Her er det sklier, ball binge, hinder løype, klatre stativer, trampoliner, hoppe borger, sykkel bane, spill, film rom, laser spill, trådløst nett, og mer. Og ikke minst en hyggelig cafe :)
Her hadde vi en veldig hyggelig dag med gode venner ♥

Så har Linus tegnet fantasi figurer som vi har klippet ut og teipet fast en grill pinne bak.
Så da ble det noen flotte dukketeater figurer :)
Også tegnet vi å klippet ut masker. 
Veldig mye moro som er nesten helt gratis ;)
(det ble egentlig veldig dårlige bilder av tegningene her ser jeg)

Så har Linus fått seg en GIGA tatovering, og den syntes han var veldig kul altså ;)



Så nå håper vi på flere slike gode dager som i dag med varmegrader og solskinn!
Elias er på kino i kveld å ser pus med støvlene, og den skal Linus se med bestemor og Molly til søndag :)
Så blir det en tur til Sverige, og "kanskje" en tur til badeland!
Vi får se ;)
Ønsker alle en fortsatt fin vinter ferie på jobb, hjemme, hytta, fjellet, sjøen, syden, hjemme, eller hvor du en måtte befinne deg :)

(Bilde er tatt av mitt tante barn Ida på 12 år, hun har redigert å greier med sitt nye kamera)
post signature

2 kommentarer:

  1. Så herlige barn du har!! Kos dere masse videre i vinterferien, høres ut som den er fyllt opp med masse kos!
    Klem

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Hørtes ut som om dere har hatt en TOPP vinterferie:-) Enig med deg, det er så deilig med sol og plusgrader, lengter etter våren!

    Kose dere masse i helgen, håper fineværet varer. God klem!

    SvarSlett

Så hyggelig du vil skrive noen ord til meg da ☻
Det setter jeg pris på ♥